Наш сервісний центр в Одесінадає гарантійний термін 45 днів на всі послуги, а також деталі, що застосовуються під час ремонтних робіт (термін гарантії в цьому випадку зазвичай встановлюється виробником запчастин).
Гарантуємо якість чи повернемо Ваші гроші!
Після того, як вам повернули справну техніку, слід перевірити її працездатність. Якщо вас не влаштують будь-які функції техніки, ви сумніваєтеся як ремонт, зверніться до менеджера. Поясніть суть претензії, допоможуть вам розібратися в питанні, проведуть додаткову діагностику при необхідності.Якщо майстер виявить, що проблема не виправлена, ми проведемо додаткові роботи щодо відновлення функціональності приладу або повернемо ваші гроші.
Як гарантійне зобов'язання використовується накладна-рахунок, що видається кожному клієнту.
Винятки у гарантійних зобов'язаннях
Ми працюємо чесно, сподіваємося, що і наші клієнти дадуть нам відповідь тим же, тому претензії не приймаються в таких випадках:
Залиття рідиною.Майстри мають великий досвід уремонті техніки, залитої рідинами, тому швидко визначають, чи потрапила вона в апарат нещодавно чи сліди від неї – результат недобросовісної роботи фахівців у процесі чищення.Якщо вода, сік, кава тощо. потрапили до пристрою після проведеного нами ремонту, претензії розглядатись не будуть.
Механічні проблеми,які були внесені в акт прийому техніки.Приймаючи гаджети, ми описуємо їхній стан, зовнішній вигляд, наприклад, наявність подряпин. Також прописується причина звернення, яку і буде усунуто професіоналами. Підписуючи акт, ви погоджуєтесь з його вмістом.
Виявлення слідів стороннього втручання,навмисного ушкодження пломб. Якщо пломба випадково затерлася, ми полагодимо пристрій після ретельного огляду. Якщо ж фахівець виявить, крім цього, ознаки стороннього втручання, спроби некваліфікованого ремонту, які могли призвести до поломки техніки, у гарантійному обслуговуванні буде відмовлено.
Видалення даних про модель, серійний номер,які дозволяють ідентифікувати деталь або пристрій як ремонтований нами. Складаючи акт приймання-передачі техніки, менеджер прописує в ньому необхідну інформацію про пристрій, а також серійні номери запчастин, встановлених у процесі ремонту.У разі звернення за гарантією майстер насамперед перевіряє ці дані. Їх пошкодження чи зміна не дасть можливості знайти в нашій базі інформацію про те, що техніка ремонтувалася саме в майстерні PowerOn.
Випадки, у яких гарантія не видається
Гарантійні зобов'язання не стосуються часткового ремонту. Наприклад, ви принесли нам ноутбук із розбитою рамкою екрану. Після огляду майстер сказав, що необхідно замінити і рамку, і матрицю, але ви погоджуєтесь лише на встановлення нової матриці. Якщо під час експлуатації рамка пошкоджує нову, встановлену нами матрицю, гарантійним випадком це вважатися нічого очікувати, оскільки проводився лише частковий ремонт.
Якщо у вас є претензії до роботи майстрів, ви залишилися незадоволеними обслуговуванням, консультацією, напишіть нам про це через форму нижче. Ми в найкоротший термін виправимо ситуацію, і це дозволить нам підвищити рівень сервісу.