Контакти
Про Компанію
Зворотній зв'язок
Про компанію
Зворотній зв'язок
Відгуки
Відгуки
Контакти
Сервисный центр PowerOn
Гарантії
Гарантії
Статус Ремонта
İçeriğe git

Ana menü:

Гарантії

Качество гарантировано PowerOn!Наш сервісний центр в Одесі надає гарантійний термін 45 днів на всі послуги, а також деталі, що застосовуються під час ремонтних робіт (термін гарантії в цьому випадку зазвичай встановлюється виробником запчастин).

Гарантуємо якість чи повернемо Ваші гроші!



Після того, як вам повернули справну техніку, слід перевірити її працездатність. Якщо вас не влаштують будь-які функції техніки, ви сумніваєтеся як ремонт, зверніться до менеджера. Поясніть суть претензії, допоможуть вам розібратися в питанні, проведуть додаткову діагностику при необхідності. Якщо майстер виявить, що проблема не виправлена, ми проведемо додаткові роботи щодо відновлення функціональності приладу або повернемо ваші гроші.

Як гарантійне зобов'язання використовується накладна-рахунок, що видається кожному клієнту.

Винятки у гарантійних зобов'язаннях



Ми працюємо чесно, сподіваємося, що і наші клієнти дадуть нам відповідь тим же, тому претензії не приймаються в таких випадках:
  • Залиття рідиною. Майстри мають великий досвід у ремонті техніки, залитої рідинами, тому швидко визначають, чи потрапила вона в апарат нещодавно чи сліди від неї – результат недобросовісної роботи фахівців у процесі чищення. Якщо вода, сік, кава тощо. потрапили до пристрою після проведеного нами ремонту, претензії розглядатись не будуть.
  • Механічні проблеми, які були внесені в акт прийому техніки. Приймаючи гаджети, ми описуємо їхній стан, зовнішній вигляд, наприклад, наявність подряпин. Також прописується причина звернення, яку і буде усунуто професіоналами. Підписуючи акт, ви погоджуєтесь з його вмістом.
  • Виявлення слідів стороннього втручання, навмисного ушкодження пломб. Якщо пломба випадково затерлася, ми полагодимо пристрій після ретельного огляду. Якщо ж фахівець виявить, крім цього, ознаки стороннього втручання, спроби некваліфікованого ремонту, які могли призвести до поломки техніки, у гарантійному обслуговуванні буде відмовлено.
  • Видалення даних про модель, серійний номер, які дозволяють ідентифікувати деталь або пристрій як ремонтований нами. Складаючи акт приймання-передачі техніки, менеджер прописує в ньому необхідну інформацію про пристрій, а також серійні номери запчастин, встановлених у процесі ремонту. У разі звернення за гарантією майстер насамперед перевіряє ці дані. Їх пошкодження чи зміна не дасть можливості знайти в нашій базі інформацію про те, що техніка ремонтувалася саме в майстерні PowerOn.

Випадки, у яких гарантія не видається



Гарантійні зобов'язання не стосуються часткового ремонту. Наприклад, ви принесли нам ноутбук із розбитою рамкою екрану. Після огляду майстер сказав, що необхідно замінити і рамку, і матрицю, але ви погоджуєтесь лише на встановлення нової матриці. Якщо під час експлуатації рамка пошкоджує нову, встановлену нами матрицю, гарантійним випадком це вважатися нічого очікувати, оскільки проводився лише частковий ремонт.

Якщо у вас є претензії до роботи майстрів, ви залишилися незадоволеними обслуговуванням, консультацією, напишіть нам про це через форму нижче. Ми в найкоротший термін виправимо ситуацію, і це дозволить нам підвищити рівень сервісу.

Ваше ім'я
Ваша E-mail адреса або номер телефону
Ваше повідомлення:
Ремонт цифрової техніки
від професіоналів! ©2024
Сообщество PowerOn в Google+
Сообщество PowerOn Вконтакте
Сообщество PowerOn в Facebook
Сообщество PowerOn в Twitter
service@power.org.ua
Відгуки
Про компанію
Зворотній зв'язок
Відгуки
Контакти
(проспект Добровольського 82,
м. Одеса, Україна, 65050)
Контакти
Зворотній зв'язок
Про компанію
Карта сайта
Сервисный центр PowerOn
İçeriğe dön | Ana menüye dön